Quinoa komosa ryżowa biała Targroch
Quinoa komosa ryżowa biała Targroch - 250g
  • Bestseller

Quinoa komosa ryżowa biała Targroch - 250g

Ten produkt nie posiada jeszcze opinii.
Usuń z ulubionych Dodaj do ulubionych
Nasi klienci kupili już 7 sztuk tego produktu.
Dostępnosć
W magazynie
Producent
Kod producenta
5903229000934

Najważniejsze cechy:

  • Zawiera aż 20% przyswajalnego białka
  • Dostarcza 2x więcej wapnia niż mleko.
  • Stanowi doskonałe źródło witamin i minerałów.
  • Charakteryzuje się niskim indeksem glikemicznym.
  • Jest bogata w błonnik pokarmowy.
8,99 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Kupując ten produkt, zyskasz 2 punkty.
Dostępnosć
W magazynie
Producent
Kod producenta
5903229000934

Najważniejsze cechy:

  • Zawiera aż 20% przyswajalnego białka
  • Dostarcza 2x więcej wapnia niż mleko.
  • Stanowi doskonałe źródło witamin i minerałów.
  • Charakteryzuje się niskim indeksem glikemicznym.
  • Jest bogata w błonnik pokarmowy.
Koszty wysyłki od 14 zł. Sprawdź
Dostawa: 2 dni robocze. Sprawdź
Zapytaj o produkt: +48 884 734 844.

Opis

Quinoa komosa ryżowa biała Targroch - 250g

Quinoa komosa ryżowa biała producenta Targroch to doskonały wybór! Pochodzi z Ameryki Południowej, co tłumaczy jej nieco egzotyczną nazwę. Już 5 tysięcy lat temu była podstawą posiłków wojowników z imperium Inków. W Polsce często występuje jako komosa ryżowa – chociaż brzmi bardziej swojsko, to nadal mało kto wie, jak smakuje, z czym ją przyrządzić i... … co to właściwie jest? W swoim naturalnym środowisku, na wysokogórskich terenach Peru, Boliwii, Ekwadoru i Chile nazywana jest matką wszystkich zbóż, ale tak naprawdę zbożem nie jest. Ten wdzięczny przydomek zawdzięcza swoim właściwościom odżywczym – bardzo cennym i nie często spotykanym w jednej roślinie. Co komosa ryżowa ma wspólnego z ryżem? Ze względu na swoją nazwę, wygląd i typowy dla kasz sposób przygotowania, wiele osób błędnie identyfikuje komosę ryżową jako zboże – orientalną odmianę ryżu lub coś z rodziny kasz. Sytuację dodatkowo komplikuje fakt, że quinoa nazywana jest także ryżem peruwiańskim. Z biologicznego punktu widzenia quinoa – wraz z amarantusem i gryką - należy jednak do grupy tzn. pseudozbóż, czyli nie traw, ale roślin o wysokiej zawartości skrobi w nasionach. Jest produktem bezglutenowym i bogatym w wartościowe białko. Tylko nieliczni wiedzą, że dzięki bliskiemu pokrewieństwu ze szpinakiem i boćwiną, nie tylko nasiona, ale także liście komosy ryżowej są jadalne.

Zastosowanie

Komosa ryżowa w kuchni Quinoa charakteryzuje się subtelnym smakiem z orzechową nutą, przez co pasuje do wielu potraw – zazwyczaj słonych, ale niekiedy też słodkich. Przed ugotowaniem wystarczy ją przepłukać i opcjonalnie podprażyć na suchej patelni, w celu wydobycia głębszego smaku. Komosę ryżową należy gotować w proporcjach 1:2 w stosunku do ilości wody. Po upłynięciu około 15 minut i wypuszczeniu z ziaren drobnych ogonków (kiełków) należy ściągnąć naczynie z ognia i pozostawić pod przykryciem na kolejny kwadrans. Quinoa sprawdzi się zamiast kaszy, makaronu czy ziemniaków, w towarzystwie mięs, warzyw i sosów. Doskonale podkreśli smak sałatek i roślinnych kotletów oraz dopełni dietetyczny lunch box. Zasmakują w niej miłośnicy nowych smaków oraz klasycznych potraw w nowoczesnym wydaniu. Przechowywanie Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu, w szczelnie zamkniętym opakowaniu.

Skład

Quinoa Komosa ryżowa biała 100%.

Ostrzeżenia i informacja alergenna

Quinoa – czy to już superżywność?

Można wymienić wiele powodów, dla których warto włączyć komosę ryżową do swojej diety. 1. Zawiera aż 20% przyswajalnego białka 2. Dostarcza 2x więcej wapnia niż mleko. 3. Stanowi doskonałe źródło witamin i minerałów. 4. Charakteryzuje się niskim indeksem glikemicznym. 5. Jest bogata w błonnik pokarmowy. Białko zawarte w ryżu peruwiańskim zwane jest białkiem kompletnym lub pełnowartościowym. Oznacza to, że zawiera wszystkie niezbędne aminokwasy, jakie należy dostarczać organizmowi wraz z pożywieniem. Jako źródło wapnia quinoa doskonale zastępuje nabiał, stanowiąc ważny element diety kobiet w ciąży, wegan oraz dzieci i młodzieży w okresie dorastania. Poza wapniem znajdują się w niej dobroczynne, nienasycone kwasy tłuszczowe – jak chociażby omega-3 – witamina E oraz magnez, mangan, żelazo, miedź i fosfor. Dieta wzbogacona o komosę ryżową zapewnia nie tylko uczucie sytości i brak skoków cukru we krwi, ale także przyczynia się do obniżenia poziomu złego cholesterolu, oczyszczenia organizmu czy wzmocnienia odporności. Komosa ryżowa - quinoa jest naturalnym źródłem: > Potasu - pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego. > Magnezu - przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia > Żelaza - pomaga w prawidłowej produkcji czerwonych krwinek i hemoglobiny.
Informacje o alergenach W zakładzie pakowane są również: sezam, migdały, produkty zawierające gluten, różne orzechy. Pomimo dołożenia wszelkich starań nie można w 100 % wykluczyć wystąpienia w produkcie tych surowców.
Pojemność:
250 G
Składniki:
Quinoa
Dieta:
Bez cukru Bez laktozy Dieta wegańska Dieta wegetariańska Śródziemnomorska Low Fodmap
Postać:
Kasza
Dla kogo:
Dla dorosłych Dla dzieci Dla babci Dla kobiet Dla dziadka Dla mężczyzn Dla seniora Dla sportowca Dla studenta Dla kobiet w ciąży Dla kobiet karmiących piersią Dla początkujących
Opis

Quinoa komosa ryżowa biała Targroch - 250g

Quinoa komosa ryżowa biała producenta Targroch to doskonały wybór! Pochodzi z Ameryki Południowej, co tłumaczy jej nieco egzotyczną nazwę. Już 5 tysięcy lat temu była podstawą posiłków wojowników z imperium Inków. W Polsce często występuje jako komosa ryżowa – chociaż brzmi bardziej swojsko, to nadal mało kto wie, jak smakuje, z czym ją przyrządzić i... … co to właściwie jest? W swoim naturalnym środowisku, na wysokogórskich terenach Peru, Boliwii, Ekwadoru i Chile nazywana jest matką wszystkich zbóż, ale tak naprawdę zbożem nie jest. Ten wdzięczny przydomek zawdzięcza swoim właściwościom odżywczym – bardzo cennym i nie często spotykanym w jednej roślinie. Co komosa ryżowa ma wspólnego z ryżem? Ze względu na swoją nazwę, wygląd i typowy dla kasz sposób przygotowania, wiele osób błędnie identyfikuje komosę ryżową jako zboże – orientalną odmianę ryżu lub coś z rodziny kasz. Sytuację dodatkowo komplikuje fakt, że quinoa nazywana jest także ryżem peruwiańskim. Z biologicznego punktu widzenia quinoa – wraz z amarantusem i gryką - należy jednak do grupy tzn. pseudozbóż, czyli nie traw, ale roślin o wysokiej zawartości skrobi w nasionach. Jest produktem bezglutenowym i bogatym w wartościowe białko. Tylko nieliczni wiedzą, że dzięki bliskiemu pokrewieństwu ze szpinakiem i boćwiną, nie tylko nasiona, ale także liście komosy ryżowej są jadalne.

Zastosowanie

Komosa ryżowa w kuchni Quinoa charakteryzuje się subtelnym smakiem z orzechową nutą, przez co pasuje do wielu potraw – zazwyczaj słonych, ale niekiedy też słodkich. Przed ugotowaniem wystarczy ją przepłukać i opcjonalnie podprażyć na suchej patelni, w celu wydobycia głębszego smaku. Komosę ryżową należy gotować w proporcjach 1:2 w stosunku do ilości wody. Po upłynięciu około 15 minut i wypuszczeniu z ziaren drobnych ogonków (kiełków) należy ściągnąć naczynie z ognia i pozostawić pod przykryciem na kolejny kwadrans. Quinoa sprawdzi się zamiast kaszy, makaronu czy ziemniaków, w towarzystwie mięs, warzyw i sosów. Doskonale podkreśli smak sałatek i roślinnych kotletów oraz dopełni dietetyczny lunch box. Zasmakują w niej miłośnicy nowych smaków oraz klasycznych potraw w nowoczesnym wydaniu. Przechowywanie Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu, w szczelnie zamkniętym opakowaniu.

Skład

Quinoa Komosa ryżowa biała 100%.

Ostrzeżenia i informacja alergenna

Quinoa – czy to już superżywność?

Można wymienić wiele powodów, dla których warto włączyć komosę ryżową do swojej diety. 1. Zawiera aż 20% przyswajalnego białka 2. Dostarcza 2x więcej wapnia niż mleko. 3. Stanowi doskonałe źródło witamin i minerałów. 4. Charakteryzuje się niskim indeksem glikemicznym. 5. Jest bogata w błonnik pokarmowy. Białko zawarte w ryżu peruwiańskim zwane jest białkiem kompletnym lub pełnowartościowym. Oznacza to, że zawiera wszystkie niezbędne aminokwasy, jakie należy dostarczać organizmowi wraz z pożywieniem. Jako źródło wapnia quinoa doskonale zastępuje nabiał, stanowiąc ważny element diety kobiet w ciąży, wegan oraz dzieci i młodzieży w okresie dorastania. Poza wapniem znajdują się w niej dobroczynne, nienasycone kwasy tłuszczowe – jak chociażby omega-3 – witamina E oraz magnez, mangan, żelazo, miedź i fosfor. Dieta wzbogacona o komosę ryżową zapewnia nie tylko uczucie sytości i brak skoków cukru we krwi, ale także przyczynia się do obniżenia poziomu złego cholesterolu, oczyszczenia organizmu czy wzmocnienia odporności. Komosa ryżowa - quinoa jest naturalnym źródłem: > Potasu - pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego. > Magnezu - przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia > Żelaza - pomaga w prawidłowej produkcji czerwonych krwinek i hemoglobiny.
Informacje o alergenach W zakładzie pakowane są również: sezam, migdały, produkty zawierające gluten, różne orzechy. Pomimo dołożenia wszelkich starań nie można w 100 % wykluczyć wystąpienia w produkcie tych surowców.
Pojemność:
250 G
Składniki:
Quinoa
Dieta:
Bez cukru Bez laktozy Dieta wegańska Dieta wegetariańska Śródziemnomorska Low Fodmap
Postać:
Kasza
Dla kogo:
Dla dorosłych Dla dzieci Dla babci Dla kobiet Dla dziadka Dla mężczyzn Dla seniora Dla sportowca Dla studenta Dla kobiet w ciąży Dla kobiet karmiących piersią Dla początkujących

Opinie

0.0 / 5

Liczba recenzji 0

Opinie

0

0

0

0

0

Opinie użytkowników

Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Loading...